Overslaan en naar de inhoud gaan

Bel ons : +32 (0)496 038 538  

 

Offerte aanvragen

 

SEO copywriting

seo copywriting

 

Nieuwe klanten werven via je website

Door de technieken van SEO copywriting, het letterwoord voor Search Engine Optimization, consequent toe te passen op het schrijven van je webpagina’s, creëer je een hoge positie in de zoekmachines. Maar SEO copywriting is meer, veel meer zelfs … Scoren in de zoekmachines is slechts een middel, het doel van SEO copywriting bestaat er in de eerste plaats in om nieuwe klanten te werven door interessante informatie te schrijven. Na meer dan 15 jaar ervaring en verschillende opleidingen heeft Evina heel wat expertise in huis om een interessante, wervende en tegelijk scorende website voor jou te schrijven. Deze drie pijlers van de SEO copywriting zijn onze specialiteit.

Leg de focus op het schrijven voor je klanten

  • Bezoekers van je website willen vooral weten wat je aanbiedt. je producten en/of diensten moeten in de kijker staan: niet te technisch, maar vooral informatief en begrijpelijk voor je doelgroep.
  • De SEO technieken mogen er niet vingerdik op liggen. Een website moet ongekunsteld geschreven en vlot leesbaar zijn. Keyword stuffing is trouwens al lang uit de mode!
  • En uiteraard wens je dat de klanten je contacteren om meer informatie te vragen en/of om uiteindelijk je producten of diensten te kopen. Hiervoor integreren we een gerichte aanzet tot acties in je webteksten.

Schrijven voor de zoekmachines is tegenwoordig meer een bijzaak

En natuurlijk wil je ook dat je webpagina’s gevonden worden in de zoekmachines, waarvan Google de belangrijkste is. Daar waar het vroeger heel belangrijk was om rond trefwoorden te schrijven, spelen nu meer dan 200 factoren een belangrijke rol. SEO technieken worden steeds complexer en hoe vervelend ook, dit is een goede zaak voor wie het spel eerlijk wil spelen. De frequentst gemaakte fouten bij SEO copywriting zijn nog steeds een opeenstapeling van verschillende trefwoorden. En daar heeft Google een tijdje geleden een stokje voor gestoken met zijn nieuwe release, waarin niet minder dan 200 ranking factoren zijn verwerkt.

SEO copywriting, waar het vooral op neerkomt is evenwicht

Je hebt het goed begrepen, SEO copywriting is een pure evenwichtsoefening geworden tussen

  • schrijven voor de klanten en subtiel toepassen van zoekmachinevriendelijke technieken.
  • voldoende informatie over je producten en/of diensten schrijven met een commercieel wervende boodschap, die aangenaam leest. We spreken over relevante content.
  • informatie, SEO en een uitnodiging tot actie

Kortom, SEO copywriting moet perfect zijn op alle niveaus. Bij de minste verstoring van dit evenwicht, zijn je tijd en je investering voor niets geweest.

Kies voor kwalitatieve SEO copywriting die rendeert

Investeer in een degelijke SEO copywriting en geniet zonder extra (advertentie) kosten van het resultaat: een concurrentiële plaats in de organische zoekmachine, meer bezoekers, maar vooral meer conversie, klanten die kopen.

Testimonial van een tevreden klant

“Pascale werkt regelmatig voor mijn klanten, en ik moet zeggen, ze doet dat uitstekend.
Wat heeft ze tot nog toe gedaan?
- SEO-copywriting voor Kids Of The Future
- Vertaling voor dezelfde klant
- Webbeheer voor VDB-tiles
Ik moet zeggen, ze doet meer dan ze belooft. Bij Kids heeft ze een heel grote inbreng gehad bij het uitwerken van de onderwerpen, bij VDB herschrijft ze de teksten en meta-tags. Ze weet nu eenmaal waar ze mee bezig is.
Enfin mensen, contacteer Pascale met een gerust hart. Want zij heeft een hart voor haar klanten."

Luk Meulebrouck
Zaakvoeder Acoma Cybermarketing
 

 

©Vertaalbureau Evina 2018

Website and internet marketing by Acoma